Sådan oprettes en bedre Brochure

Sådan oprettes en bedre Brochure

At have en kvalitet brochure gør et positivt indtryk på en potentiel kunde. Det giver det udseende, at du er seriøs omkring din virksomhed.
Og det kan give dig en fordel i forhold til konkurrenter, der ikke bruger brochurer.
Udskrivning teknologi har gjort store fremskridt i det sidste årti, herunder høj hastighed, høj opløsning farve fotokopieringsmaskiner og laserprintere.
Dette har reduceret behovet for brug af trykpresser og gør det muligt at udskrive små mængder med mindre udgift. Hvis du udskriver kun et par hundrede brochurer, er dette vejen at gå.
Hvis du udskriver i tusindvis, kan du finde det mere rentabelt at bruge en trykpresse. Din enhedsproduktionsomkostninger kan falde betydeligt.
Men print produktion, der især omfatter farve, er et kompliceret emne og uvidenhed kan være dyrt.
“Det vigtigste en virksomhed person bør gøre er stille en masse spørgsmål,” siger Phil Lewis af Vancouver’s Generation udskrivning.
“Mange små virksomheder forsøger at designe deres egne brochurer uden at rådføre sig med en printer eller en grafisk designer. De forstår ikke, hvad du ser på din computerskærm ikke nødvendigvis hvad der skal udskrives. Uundgåeligt, vi ender med at løse mange af kundens fejl og betaling for det. Hvis de havde hørt os før de begyndte at designe, kunne vi har reddet dem tid og penge.”
Med tredive års erfaring som en specialist i prepress produktion og salg rep har Lewis disse forslag ved oprettelse af en brochure:
< ansætte en grafisk designer. Det vil koste dig mere op foran, men det vil give din brochure et mere professionelt look og giver dine kunders tillid. Shoppe rundt. Kontakt mindst tre designere og bede om at se eksempler på deres arbejde. Få citater og sammenligne. > Ved dit marked. Ville en blank, color brochure gør, at meget forskel for din målgruppe? Hvis du sælger finansielle tjenesteydelser til velhavende investorer, så tæller udseendet. Men for de fleste små virksomheder, det er ikke værd at ekstra omkostning.
< hvis du ikke har råd til at ansætte en designer og opretter brochuren dig selv, stille spørgsmål, før du udarbejder en computer-fil til udskrivning. Vil printeren kildefilen eller et personbårent dokumentfil (pdf)? Har du brug at medtage skrifttyper og sammenkædet grafik? Hvis du vil oprette en pdf, være klart, hvilke muligheder printeren ønsker du vælge før du opretter det.
BROCHURE FORMAT brochurer kommer i forskellige størrelser. Sandsynligvis kaldes den mest almindelige format en slim jim. Det er enten et bogstav eller juridiske størrelse ark, der foldes to eller tre gange lodret. Det er et populært format for små virksomheder, fordi det kan passe et display rack eller blive sendt i en standard nummer-10 business kuvert.
FLERE TIPS PÅ AT REDUCERE DINE OMKOSTNINGER TIL UDSKRIVNING
< omfatter ikke oplysninger, der kan få forældede hurtigt, såsom priser. I stedet overveje at oprette et prisblad på din computer, som du hurtigt kan opdatere, udskrive fra din desktop printer og indsætte inde i brochuren. På den måde du ikke behøver at genoptrykke dine brochurer, hver gang du ændrer priser.
< hvis brochuren kan passe ind i den samme ramme som din faktura eller andre materielle du e-mail til kunder, kram brochuren inde. Du spare frankeringen.
< vistnok trykte brochurer er at foretrække frem for elektroniske versioner. De er lettere at læse. Men hvis du mener dine kundeemner er computer kyndige, kan du overveje at sætte en PDF-version af din brochure på en diskette eller CD. Det er en roman og billig måde at distribuere den.
Hvis ikke du er sikker på, hvordan computerkyndig din målgruppe er, så du bør holde sig til en trykt brochure.
Du kan også købe pre-designede brochurer ark til din desktop printer. Du tilføje blot tekst og grafik. PaperDirect.com har et godt udvalg.
HVORDAN MAN FÅR BEDRE KUNDE SVAR FRA BROCHUREN
Her er nogle forslag du bør overveje.
< Sørg for din adresse, telefon og fax numre, website og e-mail er nemme at finde.
< give din læser en grund til at åbne brochuren. Begynde at sælge på forsiden. Og en liste over fordelene ved dit produkt eller service tilbyder.
< bruger testimonials. Intet hjælper sælge en vare eller tjenesteydelse bedre end at læse kommentarer fra tilfredse kunder. (Være sikker på at få kundens tilladelse før citere ham.)
< har en “Ofte stillede spørgsmål” sektion. Brochuren skal besvare almindelige spørgsmål et perspektiv vil spørge om dit produkt eller din service. Hvis din virksomhed ikke citater, omfatte et separat spørgeskema, at udsigten kan udfylde og faxe til dig.
< omfatter oplysninger, udsigten vil finde værdifuld. Han er mere tilbøjelige til at holde den længere brochure. For eksempel, du kører en computer reparationsservice, så du medtage i din brochure en lille afdeling kaldet “10 måder at øge din computers ydeevne” eller “Little kendte Windows genveje til at forbedre din produktivitet.”
< fortælle udsigten hvad de næste skridt han eller hun bør tage. Ring for mere information? Ring for en gratis vurdering?
Designe din egen brochure vil spare dig penge. Men jeg synes stadig, det er værd bekostning at ansætte en erfaren grafisk designer. Hvis du ikke har et talent for design, din brochure vil se amatøragtigt og vil afspejle dårligt på din virksomhed.

Skriv en kommentar